Monday, June 11, 2012

it's a brand new day

Assalammualaikum.

Hello peeps ! im new blogger here,hee.taklah new sangat,haha.aku dah start blogging  ni sejak tahun 2009 lagi.lepas spm je aku rasa penulisan ni best,ahak.ok tipu belaka.aku berblogging sebab rasa bosan dekat rumah lepas spm,huhu.ni kiranya pembaharuan untuk blog aku.kunonnye nak bagi cecantik,up to date dan kelass gitu joyah oi.bila dah capai umur 20 tahun ni aku rasa ada kematangan sikit dalam penulisan,ecece *muntah 2 baldi*.dari gaya penulisan aku masa lepas spm tu agak childish.bukan agak agak tapi sangat childish (=.=) bila baca balik aku gelak sensorang,mana tak nya lepas ayat je aku mesti letak 2 titik.bila tak tahu nak update apa,aku update lirik lagu.ada ke orang nak baca?haha.

Ok tak nak bercerita panjang,ni serba sedikit tentang diri aku.dikenali sebagai aleeza huda.kawan rapat panggil aku leza.aku selesa sangat dengan panggilan tu.nak panggil huda pun boleh,hoho.aku anak kedua dari empat orang beradik.berasal dari perak.masih belaja lagi.ok tu sahaja.cerita bebanyak kang letih pulak kome nak baca ye dak?hehe.

2 comments: